04 October 2017

KULIT JADI SENSITIF BILA AMALKAN MINUMAN SOYA – PENGEDAR SHAKLEE KLUANG



Jangan lupa kawan-kawan, ada promosi ESP Shaklee!

Ada tak kawan-kawan yang minum air soya, kulit jadi sensitif? Okey kita geng!hihi..TAPI sejak nurin minum ESP Shaklee ni kan, pelik dan ajaibnya..takde pulak garu-garu a.k.a kulit sensitif mcm selalu tuuuu.. kalau dulu, bila menyapu sampah dalam rumah je, dah kena tutup hidung.. kalau tak bersin tak berentilah jawabnyeee. Pastu mula laa muka rasa gatal-gatal.

Alhamdulillah.. 5 tahun jadi pengamal ESP Shaklee ni.. Hilang dah masalah alergik dengan soya tuuu. Jadi, di nasihatkan pada penggemar soya atau mereka yang serik tapi nak cuba juga air soya, apa kata try ESP Shaklee.. Kenapa ESP Shaklee? Energizing Soy Protein atau lebih mesra di panggil ESP Shaklee merupakan soya yang non-GMO. Kandungan protein daripada soya Non-GMO amat bermutu tinggi.Barulah terhindar daripada kulit sensitif dan boleh minum dengan senang hati. Tak semua soya sama tau. Nurin sendiri ada pengalaman best dengan minuman soya ESP semasa mengandung dulu, alhamdulillah baby yang lahir kulitnya bersih, halusss dan mulus. Paling best, iolss takde strechmark sepanjang menjadi ibu hamil.hihi Benarlah, soya adalah pilihan protein yang terbaik dan paling seimbang. Lebih baik daripada daging, susu dan telur.

Ada yang kaitkan Soya menyebabkan Kanser. Dr Daggy maklumkan yang sepanjang kajian beliau, tiada bukti pun yang mengaitkan soya dengan kanser.Lagipun phytoestrogen (yang ada di dalam ESP) itu lemah. Ianya tidak kuat seperti estrogen di dalam badan manusia yang boleh menyebabkan lelaki menjadi lembut atau punca kanser.Kandungan phytoestrogen yang rendah di dalam ESP ini juga memang terbukti secara saintifik.

Tambahan pula soya yang digunakan untuk hasilkan ESP adalah soya non-GMO iaitu soya yang tidak diubah secara genetik (baka), daripada benih sampai pengeluarannya.


2 Sebab soya ESP lebih selamat:

1.SOYA NON-GMO

Soya yang digunakan untuk hasilkan ESP tidak diubah secara genetik – maksudnya ia tidak mengandungi apa-apa bahan kimia yang membahayakan kesihatan dalam jangka masa panjang.

2.CARA PEMPROSESAN SOYA UNTUK HASILKAN ESP

Cara pemprosesan membezakan kualiti soya. Soya ESP di cuci dengan air (bukan alkohol) dan di proses dengan suhu yang rendah.Jadi Isoflavones, genistein, dan daidzen kekal di dalam soya ESP.Isoflavones Ini sangat membantu merendahkan paras kolesterol, osteoporosis dan sakit jantung.

Genistein pula sangat baik untuk uterus, ovari dan prostat.

Apa lagi yang ESP Shaklee boleh janjikan??
Promosi ESP Shaklee sedang berlangsung kawan-kawan
Jangan lupa grab promosi ESP Shaklee taww

Nurin taknak menipu, taknak janjikan bulan dan bintang. Tak nak cerita indah yang ESP Shaklee ni sangat terbaik untuk semua orang. Hihi! Apa yang nurin pasti, bila kita ambil protein yang cukup, sel-sel badan yang rosak akan cepat diganti dengan yang baru. Itu yang jadi kulit makin cantik, parut makin pudar, badan makin bertenaga. Tak ada jalan yang mudah untuk dapat kulit yang sihat, anjal, halus gebu gebas taw. Semua perlukan usaha. So, Keep calm and drink ESP Shaklee yay!


✅I'm Trusted SID since 2012
**

Jaga makan, Jaga vitamin.
Pengedar Sah Shaklee
Nurin Ahmad
0127995298
#shakleekluang
#pengedarvivixshakleekluang

X



Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. 
 Hubungi saya ; Telefon : 012.799.5298 email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Nurinahmad.com © . Designed by MaisarahSidi.com