10 June 2016

PENGEDAR SHAKLEE KLUANG : PROMOSI LECITHIN SHAKLEE



To be honest, I miss writing here and reading more info from google. Haha.Tapi apakan dayaa internet ding dong ding dong. almost 1 week jugak internet ding dong ding dong kat tempat keja. And now, I’m writing this post from felda kahang barat. Menumpang tempat keja orang kejap, nak setel kan keja yang tertunggak esok lusa nak audit. So, kejap lagi bolehlah balik ke tempat asal.

Yeah, I know sometimes kita rasa tertekan bila takde internet kan.samalah ape yang sedang gua lalui sekarang.

Betul-betul rasa kosong

Betul-betul rasa bosan

Ohh internet!

Last night,sambung baca buku PINK. Buku Bisnes "Cara kami" by Felinna Nadea Ed Fatah. Dah penah katam sekali, so kita repeat la.bagi betul-betul meresap dalam jiwa i.hope.

Banyak sentap baca buku ni, sebabnya ape yang dia tulis kadang-kadang tu penah jadi kat diri sendiri.haha! banyak nasihat, pengajaran dan pendapat yang boleh diguna pakai uols.beli la sebuku.tak rugi.kalau nak pinjam I punya pun boleh.text me now =)



Okey,lets move on!

Ehh lupa nak kecoh-kecohkan, PROMOSI SHAKLEE untuk bulan JUN ni menarik taw. Promo untuk seisi keluarga. Dapatkan hari ini, Nak oder boleh hapdate i.
Atasi masalah sembelit bulan puasa dengan pengambilan Lecithin Shaklee.



Remember my previous entry about I’m on a mission ?

right now, one thing I want the most… is another baby. Crazy isn’t it..Haha
tak pernah serik laa. I will try my very best. 

Please doa for us..


X



Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. Hubungi saya ; Telefon : 012.799.5298 email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Nurinahmad.com © . Designed by MaisarahSidi.com