19 November 2014

PENGEDAR SHAKLEE KLUANG:CARA MAKAN VITAMIN C CHEWABLE SHAKLEE UNTUK KANAK-KANAK



Group whatsapp - tadi upload gambar Vitamin C Chewable Shaklee saje tulis caption “gula-gula berkhasiat untuk medina” ramai pulak yang respon “eh kecik2 dah mkn vit c ke? ” ade lg yang respon “boleh ke bg vit c?takde effect ke?”

ada je yang salah anggap,kononnya Vitamin C Chewable ini hanya sesuai untuk orang dewasa dan mereka yang inginkan kulit sihat cantik. Emmm salah tu! Vitamin C Chewable ini sesuai untuk semua peringkat umur daripada kanak-kanak hinggalah ke golongan berusia. 

untuk kanak-kanak, boleh ambil terus sebiji  sebab dos Vitamin C Chewable Shaklee hanya 100mg dalam setiap biji vitamin, dah bersesuaian untuk usia kanak-kanak. Kalau orang dewasa, boleh ambil sampai 5 biji sehari. Cara makan Vitamin C Chewable?senang je,letak dalam mulut,kemam-kemam macam makan gula-gula.nak kunyah pun boleh taw. Rasanya pun sedap,masam-masam manis! Kalau bagi kat medina, tak cukup satu taw. Mesti dia nak lagi. “maaa agi maa,agi atuu”

kajian menunjukkan pengambilan atau pengunyahan Vitamin C setiap hari membolehkan Vitamin C diserap dengan lebih berkesan.

kenapa perlu bagi medina Vitamin C Chewable Shaklee? 

Vitamin C Chewable 100mg Shaklee membantu meningkatkan imun sistem dalam badan dengan cara berikut:
  • Menyokong sistem pertahanan antioksidan semulajadi dalam tubuh 
  • Membantu memelihara sel badan 
  • Membantu menjaga kesihatan tulang, gigi, gusi, mata, otot dan salur darah 
  • Rasa sitrus yang hebat 
  • Sesuai untuk kanak-kanak atau orang dewasa yang mengalami kesukaran menelan tablet


untuk kita golongan dewasa,Vitamin C adalah sangat berfaedah untuk kesihatan antaranya ialah:
  • Untuk menjamin kecantikan kulit agar kelihatan cantik 
  • Sebagai anti penuaan untuk awet muda 
  • Untuk merangsang penghasilan kolagen dalam badan 
  • Memperbaiki insomnia 
  • Mengekalkan kolestrol sihat 



Alhamdulillah,sejak bagi medina “gula-gula berkhasiat” medina jarang demam,jarang selsema.kalau suhu medina ala2 nak demam,mama bagi medina gula2!




*Tips:Dengan mengunyah Vitamin C Chewable, air liur membantu memecahkan Vitamin C. Membolehkan ianya diserap sebaik saja sampai ke usus kecil.





Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. Hubungi saya ; Telefon : 012.799.5298 email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Nurinahmad.com © . Designed by MaisarahSidi.com