22 October 2014

PENGEDAR SHAKLEE KLUANG:CARA BUAT MASKER VITAMIN E SHAKLEE

Assalammualaikum,

Siapa ade masalah Parut jerawat di muka, parut di badan, parut kesan kemalangan ataupun parut disebabkan kulit sensitif?mesti risaukan..malu,lagi2 bila bercakap dengan seseorang,dan orang tu macam fokus je kat parut ke jerawat yg ade kat muka kite tu..aissshhh..hilang pertimbangan sekejap.. Okey,saya jugak mengalami masalah yang sama!baru-baru ni,ade bintik merah tumbuh kat muka saya.nak kata ruam tak mungkin kot,nak kata kena gigit nyamuk pun macam tak logik..pikir punyee pikir.ohhhh mungkin di sebabkan kawasan persekitaran yang penuh dengan habuk dan chemical laa ni*#sayapekerjakilang*Setiap malam sebelum tidur,duk pikir..ape aku nak tenyeh kat muka bagi hilang bintik merah ni.ape ek,ape ekk..siap google cara buat masker la,cara pakai lidah buaya la.masker telur laa,petua tu laa niii laa..macam ade kt google tuu,tapi ai is pemalas.mana mungkin aku layan petua2..okey,di pendekkan cerita.. terpandanglaa botol vit E shaklee tu..biasa saya ambil 1 capsul sebelum tidur..tapi kali ni nak tukar cara pulak.sebab rasanya cara ni la yang paling cepat kesan dan senang!

merah2,gatal tuu


yeaaaah!MASKER vitamin E shaklee

Vitamin E Shaklee memang dikenali sebagai vitamin untuk kecantikan kulit. Secara amnya Vitamin E Shaklee membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal.Satu lagi kelebihan Vitamin E Shaklee adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.



Alhamdulillah,lepas 4 hari bermasker vitamin E Shaklee..hasilnyaa takde lagi bintik merah,kulit pun lembab je


Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee hanyalah dengan pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 






Berminat nak jana income dengan Shaklee? Nak ada bisnes side income yang mampu jana 3-4-5 angka? Tiada yang mustahil bersama Shaklee. Hubungi saya ; Telefon : 012.799.5298 email : nanurinos@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Nurinahmad.com © . Designed by MaisarahSidi.com