25 November 2010

aKu & baJu rayE taK jaDi


petang yang indah! 

gmbr nih aku rembat dari fesbuk NOR HIDAYU BUTIK 2


ari nie aku amat teruja kerana baju yg aku beli telah sampai ngn jayaNye ke tangan aku..wiiiink*[cik manager pun sgt excited]
baju nie kononNye aku nak pakai time raye haji baru2 nie.tp..tp..setelah di pikir2,hehee.aku perlu memakainye pada hari TERSEBUT[bilekah?ehem3]


  
baju kurung moden+sulam+manik2

taaaaaraaa...nie la bajunye stlh aku mengeTest.cantek kan??
haha..baju tu mmg cantek sekali,badan aku je x bape nak cantek kan.kan..[oke2,aku paham,aku semakin gemukS!]
kenkawan,kalo nak beli baju ke jubah ke..sile la melawat fesbuk NOR HIDAYU BUTIK 2.memang cun la baju2 yang akak ni jual.harge pun TERSANGAT cun.he.he.he
sungguh pun harge TERSANGAT cun= mahal.aku sangat2 berpuas ati la.kain oke,sulam oke,manik pun oke..

psssttt**tibe2 ter'rajin ' pulak promosi baju akak nih!

No comments:

Post a Comment

Nurinahmad.com © . Designed by MaisarahSidi.com